دربی جنگه!بکس تا کشته شه

دربی جنگه!بکس تا کشته شه
دیدگاه ها (۰)

سلامتی روز که نباشیم. بپرسن کجاست💔بگن :رفته استادیوم پرسپولی...

شانش ماست دیگه که دختریممجوز نمیدن که دخترا هم برن

🤣🤣🤣

پرسپولیس قهرمانخانواده ی من اصلاً پرسپولیسی نیستند و فوتبال ...

شعار مخالفان مذاکره: اگر چیزی امضا شه، مسئول باید کشته شه

عشق عینه جنگه:))))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط