دیگر برای داشتن کسی سماجت نمیکنم

دیگر برای داشتن کسی سماجت نمیکنم
پرنده ای که سهم من نباشد
برایش قفس هم بسازد میرود...
💔🥀
دیدگاه ها (۰)

Bella ciao... 💔👋 :)

مردانگی جنسیت سرش نمیشه,معرفت که نداشته باشی نامردی!!!🙂💔🥀

فکر میکنی عادت کردی تا وقتیکه دوباره بخاطرش گریه ات میگیره.....

💔🥀

🌱🍒سخت است که دلتنگ شوی، خنده نباشدمهمان تو جز حسرت ناخوانده ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط