ولی من لیاقتت رو ندارم

دیدگاه ها (۴)

😔😊

اصکی از تیک تاک

یه وقتایی لازمه حستو فراموش کنی و لیاقتت رو به یاد بیاری

.اگه بد شدم دلیلشو از لیاقتت بپرس:)

.نمیکِشَم‌مِنَتِ‌بودَن‌کَسیو؛‌‌💔🤙🏻'

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط