من اگه ترسی وجود نداشت:)

من اگه ترسی وجود نداشت:)
دیدگاه ها (۰)

اره هنوزم دارم گردنبند:)

لاقل یبار بگو :(

شنیدم عزم سفر کرده ای :))))))آهنگی که کلی باهاش خاطره دارم

نسخه اصلیشو پیدا کردم😭😑

فقط یه احترام متقابله هیچ ترسی وجود نداره😅

جوری که متوجه میشیم درسته سردار خیلی با خشونت کشتار کرد ولی ...

کاش هیچوقت سال 2018 وجود نداشت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط