گفتم حداقل میگی تولدو تبریک.

Music#
دیدگاه ها (۰)

همه میگن از اون آدم خلایی

انگار نیمه ای از من نیستو.

انقد با خودم حرف زدن بهم میگن روانی..

بیا بریم پارک بریم دشت😄

«گفتم حداقل میگی تولدو تبریک؛»تیک‌تاک💙✨/پینترست💚✨/اینستاگرام...

حداقل تولدمو تبریک بگو...

کصنپ چرا حرفاتو هرچی میخونم بیشتر نمیفهمم چی میگی؟ دودیقه از...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط