چخه به انگلیسی چی میشد؟🤣

دیدگاه ها (۱۰)

وقتی رفیقت گوشی مدل بالا داره😂

بیلی🛐>>

همه ما از خاکیم نقی از بتن😂

من ک تایپم نبود شما چی😂

چخه به اینگلیسی چی میشد ؟ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

چخه به اینگلیسی چی می شود؟؟؟🤣برای دیدن ادیتا طنز  بی تی اس ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط