وای خداااا کراشششش.

وای خداااا کراشششش.
(کسایی که استرنجر ثینگز دیدن میفهمن)


#اهنگ
دیدگاه ها (۳)

آرمیا با این آهنگه خاطره دارننن>>#اهنگ

جوری که خواننده این اهنگ یه پسر ایرانی‌ایه که همچین شاهکاری ...

فقط کسایی که سریال همه ما مرده ایم رو دیدن میفهمن...💔🥀

باز ادیت خودمممم(فقط کسایی که قدیمی گوش میدن میفهمن این اهنگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط