من اصلا حسودی نمیکنم😬

من اصلا حسودی نمیکنم😬
دیدگاه ها (۳)

کدوم؟

😂😁

فقد ته🤣🤦🏻‍♀️

نزدیکش شی حسودی نمیکنم میام خودتو....🗣️

اصلا آدم حسودی نیستم 😂😏

نه بابا من و حسودی منظورت چیه اصلا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط