یادش بخیر این آهنگه تو ادیتای قدیم چقد مود بود

یادش بخیر این آهنگه تو ادیتای قدیم چقد مود بود
دیدگاه ها (۰)

شاهکار به یاد ماندنی مهندس

برگرد به اوج مردچقدر ذوق میکردیم گل زنیاشو می دیدیم🥰

قدیم ها یادش بخیر

یادش بخیر رو این اهنگه قفلی بودم😭💖اونموقع فکر کنم حدود شیش ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط