از یه بند خدایی کاپی کردم ولی خودم ادیت زدم

از یه بند خدایی کاپی کردم ولی خودم ادیت زدم
دیدگاه ها (۰)

😂😂😂🤣🤣🤣

ادیت خودمه🤗🤩

من چرا هروقت این سکانس رو میبینم خندم میگیره😂😂😅

اینو خودم ادیت زدم درست کردم اهالی

یه دامسمش از من ببینید ^_^چطور قشنگ ها؟راستی خواننده مورد عل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط