نیستی و هنو دل میگیره .

نیستی و هنو دل میگیره .
دیدگاه ها (۲)

بدترین ضربه زندگی رو صمیمی ترین ها میزنن.

حرفی نیس

ادما اینطورین که تا یه نفر بهتر میبین میرن سراغ اون یکی.و می...

هنو دور مچمه کش موت🥷⚔️....#لایک نکنی ماشینباز نیستی 🇨🇵🪬

میگیره دل بهونه...

یه سوال وقتای که دلتون میگیرهبا کی دردو دل میکنید؟؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط