از نو برایت می نویسم

از نو برایت می نویسم
حال همهٔ ما خوب است
اما تو باور نکن
دیدگاه ها (۱۶)

تو دنیای سردم به تو فکر کردم 😔💔

تقدیم به شما دوستان 🥰😍

آرامش با خدا🦋❤️

اعتقاد دارید بهش؟

حال همه ما خوب است اما تو باور نکن......

به قول شکیبایی: «حال ما خوب است ولی تو باور نکن»

#ریلز | حال همه ما خوب است اما تو باور نکن#خیابان_ایران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط