گفتم آخرشبی یکم حالتون عوض شه😅😅

گفتم آخرشبی یکم حالتون عوض شه😅😅
دیدگاه ها (۳۵)

حالا بماند ما قدیمیا چی میکشیم😅

🥺

کاپ در اعطراز به وضع بد لایکها و ندیده شدن پستها لاخت شد😨

بدون کپشن، فقط جهت اینکه جو ویس یکم عوض شه.

من و معلمم گفتم یکم معروف شه گناه داره

گفتم یکم حالمون خوب شه🙃🎀کپی ممنوع🚫کپی کنی نشونه شخصیتته!‌  ‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط