اگه یه روزی

اگه یه روزی
تو دنیای طُ
نبودم...
دیدگاه ها (۰)

همیشه ماندنی باشی

دلیل حال خوبمیبمونی برام

کنارت حالم خوبه

تو زیباترین آرزوی منی

رفیق اگه یه روز من نبودم بدون تنها دلخوشیم تو بودی...(:

اگه یه روزی کسیو پیدا کردی مث من تو بردی😁😄

لباسایی همیشگیم اگه تو ایران نبودم::

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط