من که آرامش گرفتم با صدای ته و جین شما هم حتما آرامش گرفت

من که آرامش گرفتم با صدای ته و جین شما هم حتما آرامش گرفتید 😌😌
دیدگاه ها (۰)

همیشه یکیشون باید خراب کنه این سری نامجون بود😂😂

بعضی ها نمیدونن که بی تی اس با چه سختی هایی به اینجا رسیدن و...

وای چه سمییی 🤣🤣

وای خدااااا منو دوستمم اینجورییم😂😐🤣

کوکی و ته ته و جین به کره رسیدن

ریل ترین رزی؟صدای ارامش؟بهترین ووکالیست؟معلومهبانو ایورا @ay...

دعوای ته و جین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط