پنج شنبه ات بخیر مادرم...

پنج شنبه ات بخیر مادرم...
دلتنگتم..🥀😔
دیدگاه ها (۶)

چشم بر هم نهادیم و گردش دوران گذشت...🥀بر یکی سخت و بر دیگری...

بزرگ شدیم....ولی...هیچ کدوم از دردای بچگیمون یادمون نرفته..

🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼باتو..🤍💜🤞

🎼🎼🎼🎼🤍💜🤍💜🌹🎧🎧

مادرم خیلی دلتنگتم😭😭

سلام عشقم بهار جان شبت بخیر عزیزمدلتنگتم عشقم 🙏😌😥💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط