farshid.derakhshan 79990187

دیدگاه ها (۰)

🌻کاش می شد تمامِ آدم های غمگین و تنهایِ جهان را در آغوش 🫂کشی...

ولی ....... امیدوارم چیزیت نشده باشه .‌.‌ال

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط