وقتی می‌فهمم کسی دلش برام تنگ نشده

وقتی می‌فهمم کسی دلش برام تنگ نشده
و همه تو کامنتا لال مونی گرفتن🌝
دیدگاه ها (۱۱)

اسلاید دوم پاره شدم از اندرمن انتظار نداشتم انتقام سختی بود😂

یه ۲ سانت این تیرک بی صاحب بزرگتر کنین..

کی حدس میزنه کدوم قسمت از هلواباسه 😂

هر کی کپی کرد خره ..چاره ای نیست برای جلوگیری فحش گذاشتم...

اگه نباشم کی دلش برام تنگ میشه؟ هیچکی

من که کسیو ندارم برام بشه دلش تنگ..

حالا می فهمم چقدررر دلم واسه شنیدن صدای دیلیرینگ ویسگون تنگ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط