خماری‌ ینفرو‌ بکشین نه‌نعشگی‌ ده‌ نفرو .

خماری‌ ینفرو‌ بکشین نه‌نعشگی‌ ده‌ نفرو .
دیدگاه ها (۰)

من اونجایی برنده شدم که دیگه به احساساتم توجه نکردم،در عوض ح...

توجه کردن از تو، ناز کردن از من🎀

آینده ای میسازم که گذشته ام در برابرش زانو بزنه....

اگه قد من کشیده بودی؛نمیتونستی تکون بخوری از نعشگی درد.

اگه قد من کشیده بودی؛نمیتونستی تکون بخوری از نعشگی درد.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط