-رفتی وُ دلم غمگین شد....

-رفتی وُ دلم غمگین شد....




#اهنگ
دیدگاه ها (۰)

- لبخند می‌زنم و تو حتی نمی‌دانی که در پسِاین لبخند‌هایِ همی...

- چشم‌هایش غمگین، ولی بسیار زیبا بود.#اهنگ

#نیوان#لنا#اهنگ#موزیک#من دلم نمیخواست#غمگین#

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط