کسی را اگر دوست داری...
کسی را اگر دوست داری...
یک لحظه به نبودنش فکر کن...
دلت اگر نریخت،دلش را نلرزان...!
یک لحظه به نبودنش فکر کن...
دلت اگر نریخت،دلش را نلرزان...!
- ۱.۱k
- ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط