کسی را اگر دوست داری...

کسی را اگر دوست داری...
یک لحظه به نبودنش فکر کن...
دلت اگر نریخت،دلش را نلرزان...!
دیدگاه ها (۰)

آرامش درون خودت پیدا کن هر لحظه شاد باش حذف آدم های دورت با...

💜✨ «آرمی‌هاااا یه چیز خیلی خاص پیدا کردم 😭🔥یه پیج فیک از شوگ...

رونالدو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط