✍🏻 چه خوب است

✍🏻 چه خوب است
نوشتنِ “دوستت دارم”
با دستی که می دانی یکروز
با انداختن نشان تعهدت
حرفت را ثابت می کند . . .
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌♥️
دیدگاه ها (۱۹)

🤲🤲

خدایا شکرت🙏🏼🤲

💖زیباترین تفسیر دوست داشتن . . .

بوی پاییز میاد....🍂😍‎‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎ ‌‌

کوتاه می نویسم ... که بخوانی .... می دانم که ...

@ti_m_eدوستی ما وارد مرحله‌ی عمیق تری شده، حس می کنم مرا می ...

هرکسی که ندارد عشق تو را.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط