فک میکنی شوخی دارم؟

فک میکنی شوخی دارم؟
اوکی
بشین و منتظر فردایی باش که قرار نیست وجود داشتع باشم:)!
دیدگاه ها (۰)

قانون اول کیپاپ :

فحش دادن آزاده آبنبات هاممم

از این جمله متنفرم:)

ولی آرمی ها خیلی عوض شدن:)

آخ من عاشق این نگاهم

ار لایکای پارتای اخیر راضی نیستم امشب پارت نداریماوکی خب من ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط