خط کشیدم رو خدم😪💔

خط کشیدم رو خدم😪💔
دیدگاه ها (۰)

هع یه همدردم نریم😪💔

اصکی نرو جون ننت

یجوری خواست دلم ترو 🥱

غم یعنی این

از اونجایی که خط کشیدم فک کنم به نفر دیگست

پرسیدن این مانهاوایی که تو پست قبل گذاشته بودم رو از کجا بخو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط