حس عجیبیه

حس عجیبیه
دیدگاه ها (۳)

و تو انداختیشون تو آشغالا

بچه ها من امشب چون دارم میرم ترکیه از امروز تا دهم که برگردم...

لعنتی دلم واست تنگ شده کجایی؟

.

خیلی حس عجیبیه....

دنیای عجیبیه...!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط