بخدا انقلاب این جماعت که این جوری باشه هیچ کس نمیتونه زند

بخدا انقلاب این جماعت که این جوری باشه هیچ کس نمیتونه زندگی کنه چه برسه به آزادی .داخل قفل مغازه ها در بجنورد چسب ریختن تا مغازه دارها نتونن درب مغازه ها رو باز کنن .
دیدگاه ها (۰)

اعتصاب زورکی.اینا بقول خودشون( انقلاب) شون زورکی .

یا فاطمه الزهرا (س).

مظلوم شدند برای رهایی مظلوم.

دختران چادری ، بی حجاب.

احمد جانجان اومده به مردم مبعوث شده توهین کنه اما از اونجایی...

فریب

این هم خنجر ایزوکو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط