نگاه خاکستری

من‌صفر یا صدی نمیبینم؛
هم خوبی هم بدی باهم؛
بااینحال بازم‌ آدما؛
تو زندگیم نمیشه‌ که خارج از دو دسته باشید:
دوست یا دشمن
آشنا و بی طرف
کیلو چنــد؟؟
مفتشـم
گرونـه
تمام.
ΞΔ
دیدگاه ها (۵)

هه

ذهنتون اندازه کافی داغون هست؛ مست نکنید.آدم هدف دار که مست ن...

خاموشی

قسمت چهارم

درود بر شما هموطنان عزیز🤩با توجه به موضوعاتی که در ویسگون پی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط