تو همونی هستی که از نگاه کردن بهش سیر نمیشم:)

دیدگاه ها (۰)

تایپم!

:)

هرچقدر گریه کنم سیر نمیشم حسین جانم..من چه جوری از غم تو پیر...

عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط