سلام بچه ها

سلام بچه ها
لطفا از نوشتن فیک اسمات و هر گونه وانشات در مورد اعضای بی تی اس و گروه های دیگه خودداری کنید و از اون ها حمایت نکنید و نخونید و اگر یکجا دیدید که فیک و وانشات مینویسند حتی اگر اسمات نباشه و نویسنده ی اون فیک آرمی باشه گزارش کنید
یک نکته ی دیگه لطفا از فحش دادن و بحث کردن با یک هیتر خودداری کنید همه ی ما انسانیم و نظرات و علاقه های خودمونو داریم
و اینکه اگر حتی چه آشنای دور و چه نزدیک فیک مینوسه و داخل فیکش از اسم ا/ت استفاده میکنه جلوگیری کنید و اون رو آگاه کنید

اگه حتی یک درصد اعضا برات ارزش دارن ویدیو و متنو کپی کن 🤝🙂
دیدگاه ها (۰)

بچه ها گفتم چند تا مدل براتون بزارم💜💣

جین دوم خودم🤣🤣🤣🤣

ادمای عجیبی هستید ... ببخشید که اینو میگم یا اینجوری و با ای...

قوانین: 1: اگر ایدیتون رو تغیر دادید به کمپانی اطلاع بدید۲: ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط