بچه ها یک ادیت میزنم بعد دلم نمیاد برا رفیقامم میزنم برا

بچه ها یک ادیت میزنم بعد دلم نمیاد برا رفیقامم میزنم برا یک ادیت ساده دوساعا دگیرم 😂🙃
دیدگاه ها (۰)

#ادیت_خودم

#ادیت_منبچه ها رفیق ندارم فن جین باشه😂

برا خودم ادیت زدممم 😁😁😁روز تولدمم دوباره از این ادیتا میزنم ...

ادیتای خودم تموم شدندلم برا ادیت زدن تنگ شده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط