پستای بقیه رو میرم نگا میکنم میبینم هزار وخورده ای لایک خ

پستای بقیه رو میرم نگا میکنم میبینم هزار وخورده ای لایک خورده نمیدونم یامن بلد نیستم یاپستای من خار داره
دیدگاه ها (۰)

من بلد نیستم مثل بقیه عاشقی کنم هرگز بلد نبودم .ولی حسی که م...

・。ܟܿآܠܘ نآیߺون ⋆⑅˚₊────── · · ୨୧ · · ──────┊         ┊      ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط