تمـــــوم قلبِ من فدای تو...

تمـــــوم قلبِ من فدای تو...
دیدگاه ها (۰)

نمی بینمت...کلافه ام...شبیه کسی که...گره کورش...به دست که هی...

حوالیِ خاکستری رویاهایم نخواب؛رنگ می گیرد تنهایی ات!!!!

ای وااای از این از دست دادن هااا

شاهزاده‌ای که تو قلب ایرانیا جا داره 🤡👍🏻 ...جانم فدای رهبر 🇮...

آخ من فدای این قلب مهربونت بشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط