⚠️ اینجا یه موبایل فروشیه

⚠️ اینجا یه موبایل فروشیه
۲۰ میلیون میدی، بهت آیفون ۱۳ میده
ولی یه شرطی داره، ۳ ماه باید پولت بخوابه

چند وقتی هست که با کمک تبلیغات گسترده توسط سلبریتی‌ها معروف شده و مشتریش هم زیاده

چرا یه کمپانی انقدر باید ضرر بده رو یه گوشی؟ (در صورتی که گوشی‌ها هیچ مشکلی نداشته باشه) آفرین چون احتمالا سود بزرگی در راهه

این کمپانی اگه پول فقط ۵۰ هزار نفر رو بخوره، هزار میلیارد تومن به جیب زده، یعنی یک سوم اختلاس سه هزار میلیاردی

آقایون مسئول! قوه قضائیه محترم! قراره پول مردم خورده بشه و همه گرفتار بشن و بعد تازه از خواب بیدار بشیم؟!

چقدر مردم باید از این مدل کلاهبرداری ضربه بخورن؟
دیدگاه ها (۰)

لازم نیست به نماز علاقه پیدا کنیدباید بفهمی چرا داری نماز می...

بچه ها قرار نیست یادشون بمونه که خونه چقدر مرتب بودهولی یادش...

نصیحت های پدر اصفهانی 😄تو کوه جلو پا منی#طنز_اصفهونی

پایان روز مردوآغاز حکومت 364 روزه زنان مبارک!😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط