خیلیا درک میکنن با اینکه هنوز کتاب فیزیکو ندارم ولی کتاب

خیلیا درک میکنن با اینکه هنوز کتاب فیزیکو ندارم ولی کتاب خواهرمو خوندم و خیییلییی وحشتناکههههه😭😂😐💔
دیدگاه ها (۲۲)

به نظرتون الان حالش خوبه؟ 😐😔💔

دوبلور سورن همیشه بهترین بود🥲💓

مگه چشه خو خیلیم خوبه😌🤣🖐

جرررررررررررر خداییش خیلی حقهههههه🤣🤣🤦‍💔

حقیقت محض

وای واقعا فقط اونایی که کتاب میخونن درک میکنن

با توجه به اینکه خیلیا تازه اومدن دوباره خودمو معرفی میکنم و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط