تو بگو کی موند؟)

تو بگو کی موند؟)
دیدگاه ها (۰)

ته‌بن‌بست:)!★25،21★

کی باورش میشه آخه؟..

این پسر:).🎀

:)..

رفت تو قصه ها جاودانه موند...

حسرتت به قلبم موند بعد سال ها تصور خودم کنار تو 🥺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط