گیو ✨

گیو ✨
کراشم نیست ولی جفتمون درونگرایم 🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۰)

تو اینستا دیدم خیییللییی ناراحت کنندس 😭😭😭

ریدم تو ادیتی که من ساختم 😂😂😂

پشمام🤓گیو ساسکه شده🤔❤️‍🩹🌸✨مهم نیست رو جفتشون کراشم🤠

عه بازم گیو اینجاست که🤓☝🏻درسته یوریچیم ولی اونی که روش صگییی...

می‌دونم کراشم نیازی به گفتن نیست 🌚🌝

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط