و ما تهیونگیو داریم که همیشه با بقیه فرق دارهعهه🤧🤤

و ما تهیونگیو داریم که همیشه با بقیه فرق دارهعهه🤧🤤
دیدگاه ها (۰)

من خودم 90درصد شبیهش بودمم ☺️

وییییییییی خداااا چه کیوتههه🥺🫀🤤

ولی اون درصد 🤌🏻🤤

من غَشش🤤☺️

همیشه از کسی ضربه میخوریمکه فکر میکردیماین دیگه با بقیه فرق ...

مخاطب دارهعهه#مود #کیپاپ #میکاپ #مود #اهنگ #طنز #وایرال #ادی...

سجاد شاهی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط