لایو ویورس جونگکوک!🔥
لایو ویورس جونگکوک!🔥
*کلا داره راجع به اینکه ناراحته که توی اجرا اشتباه کرده حرف ميزنه*
يعنى فردا باید برم دوباره اجرا کنم؟ [با یونگی] نظرتون چیه؟ راهى هست که دوباره بتونم انجامش بدم؟ باید ازشون بخوام یه شانس دیگه براى کنسرت فردا بهم بدن؟ نظر شما چیه؟ اگه کسى از استف داره این لایو رو تماشا ميکنه، ميتونم فردا انجامش بدم؟ هیچ برنامه کاری اى برای فردا ندارم.
آرمیها نظرتون چیه شما از کمپانی درخواست کنید. یا مثلاً به یونگی هیونگ زنگ بزنید. زنگ بزنید و بهش بگید ميتونه یه شانس دیگه به من بده؟ سعیتون رو ميکنید؟ ما با هم دوستیم دیگه
#WEVERSE
*کلا داره راجع به اینکه ناراحته که توی اجرا اشتباه کرده حرف ميزنه*
يعنى فردا باید برم دوباره اجرا کنم؟ [با یونگی] نظرتون چیه؟ راهى هست که دوباره بتونم انجامش بدم؟ باید ازشون بخوام یه شانس دیگه براى کنسرت فردا بهم بدن؟ نظر شما چیه؟ اگه کسى از استف داره این لایو رو تماشا ميکنه، ميتونم فردا انجامش بدم؟ هیچ برنامه کاری اى برای فردا ندارم.
آرمیها نظرتون چیه شما از کمپانی درخواست کنید. یا مثلاً به یونگی هیونگ زنگ بزنید. زنگ بزنید و بهش بگید ميتونه یه شانس دیگه به من بده؟ سعیتون رو ميکنید؟ ما با هم دوستیم دیگه
#WEVERSE
- ۷.۴k
- ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط