نمیدونی من چی هستم

ادیت جدید..
دیدگاه ها (۲)

خوشحال میشم تو کانال روبیکام جوین شی@ENHYPENSEVEN7

گریه؟

این ادیتمم مال چندوقت پیشه

تموم شه...

ادیت جدید زدمم. از این سبک ادیتا دوست دارم شما چی؟

نمیدونی تو که عاشق نبودی...#ادیت_انیمه #ادیت#ناروتو

تو نمیدونی بدبختی یعنی چی. 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط