حالا هرکه دوست داره بگه اصل بده به اونکه میزنه

حالا هرکه دوست داره بگه اصل بده به اونکه میزنه
دیدگاه ها (۲)

دلبر من نه ببخشید هستی من تو عشق ناب منی

hastiدوست دارم خدا شاهد

میدونی نه نمیدونی چقدر دلتنگم چه روز خوبی بود اون روز که سرم...

میگن بزرگ میشی یادت میره اره پس چرا من یادم هست غصه هامو

حالا کسی خایه داره بگه نیمار بده

هر بگه انجام نداده داره زر میزنهخدایی همه کردیم😂😂😁

انیمه قمار باز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط