خانمیاااا این ادیت خودمه که از یه بانویی ایده گرفتم حدود
خانمیاااا این ادیت خودمه که از یه بانویی ایده گرفتم حدود یه ماه پیش بهش گفتم این ادیتو میزنم بعد گفت بزن برام بفرست من اون موقع نزدم همین چند روز پیش زدم(چون که ادیت درست بلد نبودم و یکمم گشادم)
الان هر چقدر میگردم پیدا نمیکنم پیج اون خانمیوووو
اگر جایی دیدی با این آهنگ ادیتی هست برام بفرستید چون ادیت خود اون خانمیو دارم هنوز
ببخشید زیاد زر زدم:👐🏻
الان هر چقدر میگردم پیدا نمیکنم پیج اون خانمیوووو
اگر جایی دیدی با این آهنگ ادیتی هست برام بفرستید چون ادیت خود اون خانمیو دارم هنوز
ببخشید زیاد زر زدم:👐🏻
- ۳۱۶
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط