هنوز زندگی قشنگ تر از هر زخم و غمه و تو با همون لبخند قشن

هنوز زندگی قشنگ تر از هر زخم و غمه و تو با همون لبخند قشنگت همشو ثابت میکنی.
دیدگاه ها (۱)

لبخند بزن جهان با ناراحتی تو تغییر نخواهد کرد.

بزرگ ترین دشمن ما غمه ... شیطان هم همون غمه👌💫#استاد_قمشه_ای ...

زندگی، هنر زخم خوردن در سکوت و لبخند زدن است...༒︎𝔞𝔫𝔦𝔪𝔢: 𝔅𝔩𝔞𝔠...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط