کاش میموندی💔🖤

کاش میموندی💔🖤
دیدگاه ها (۳۱)

بگو درو به روی کی بستی! 💔🖤

یه حسی بهم میگهدارم روزای اخرعمرمر زندگی میکنم(:

کاش ما به این دنیا نمیامدیم💔

💔

بابابزرگ کاش پیشم میموندی💔

نمیگم کاش هیچوقت نمیشناختمت، ولی کاش همونجوری که شناخته بودم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط