خواستن..

عاشقانه،،
دیدگاه ها (۲۵۴)

مث قرص ماهی..

نگم از بغض شبام

شبیه برگ پاییزم..

اگه خوب اگه بد دیگه خیالت راحت..

خواستن توانستن است

از آدما چیزی خواستن ذلته؛چون اگه ندن خفته،اگه بدن منتهاز خدا...

ازم خواستن از گالری خودم عکس بگیرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط