ماهم گاهی دلمون میگیره ....

ماهم گاهی دلمون میگیره ....
ولی زورمون به هیچی نمیرسه.
دیدگاه ها (۰)

☕❤️کاش می شد تمامِ آدم های غمگین و تنهایِ جهان را در آغوش کش...

واقعا چه حس و حال خوبی بود یادتونه🥹؟!!فک کن بلند شی ببینی هم...

موی آبی میخام(هیچی به پای مشکی نمیرسه)

درود برشما هم وطن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط