تو همیشه برام یدونه ای😌☝

یکی یدونمی عشقکوم🙂
زود باش پاشو بریم قم😂
خوب بود من شاعر نشدم😄
دیدگاه ها (۰)

جون دسته بندی اوردم براتون😍

ما شاهو بی بی بودیم😻😏👑

میگم دلبر صبحی ک با تو باشه فک نمیکنی خورشید اضافس؟!

بیماری ناعلاج فقط بغلت😘

هوراااااااااااااا دیروز بلیط گرفتیم فردا ساعت ۶ عصر بریم قم ...

part51+بخواب بعدش پاشیم بریم بیرون فردا انگلیسی یاد بده باشه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط