این سریال هیچوقت برام یه سریال با پایان خوب نبود

دیدگاه ها (۲)

هیچی ولی واقعا سخته رقیبت دوستت و هم تیمی سابقت باشه

اسم هر کدوم رو خواستید بپرسید بگم

هیچوقت پایان این بازی رو ندیدم و هیچوقت فکر نمیکردم اون این ...

ولی من هیچوقت رابین رو یه آدم خفن ندیدم بیشتر گوگولی و ناز ن...

جوری که هیچوقت این اهنگ برام قدیمی نمیشه..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط