تنها بودم,که او آمد…تنهاییم را پر نکرد”فقط” خلوتم را شکست

تنها بودم,که او آمد…تنهاییم را پر نکرد”فقط” خلوتم را شکست….و رفت
دیدگاه ها (۰)

زخمی به دل افتاده آنرا مرهمی نیستبغضی نشسته در گلو ، راه دَم...

. 😔😔

😔😔

برام پر نکرد کسی جای تو🙃💔

بزرگترین شکستم این بود که او بچه پسره بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط