هوا دیگه خیلی باهامون گرم گرفته.

هوا دیگه خیلی باهامون گرم گرفته.
در حالی که ما شوخی نداریم.
دیدگاه ها (۰)

مَن بآ آهَنگ غَمگین پآ میشَم میرَقصَم؛ توُ خَرِ کی بآشی کِه ...

تو که شبیه تراکنش ناموفقی قیافه نگیر...

😱😱

استری کیدز

شوخی نداریم😂نکمک در نمادان شوخی ندارن ما دوتا باهم شوخی ندار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط