•درد چاویل رَشت له گیانم دِلبر💜💋

•درد چاویل رَشت له گیانم دِلبر💜💋
#دلبر
دیدگاه ها (۰)

'نیاز دارم بهت مثل نیاز قلب به تپیدن......!'#دپ

شاید اولین نفر نبودم ولی از همشون بیشتر بودم:)♡#دلبرم

ولی تــ🫀ـو تبدیل شدی به تنها دلخوشی من((:💜#دلبرم

‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌شاید مَرگ خودِه آرامشه...

دردت له گیانم ❤️

قزات له گیانم ❤️

گلارمی یارگم ❤️😉

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط